Pentru a-ți asigura liniștea, toate produsele de pe myomobile.ro vin cu o perioadă standard de garanție de 12 luni la produsele openbox, și 24 de luni la produsele sigilate. În cazul în care experimentezi dificultăți cu orice produs cumpărat de la noi, îți oferim servicii de asistență complet gratuit, inclusiv colectarea și livrarea dispozitivului.

Pentru a începe procesul de service, te rugăm să completezi formularul atașat. Este esențial să nu trimiți niciun articol în service fără a completa acest formular și a fi apoi contactat de un reprezentant MyoMobile. Fără formularul precompletat, procesul de identificare și rezolvare a problemei tale poate deveni mai complicat, ceea ce ar putea prelungi durata de soluționare. După ce produsul ajunge în centrul nostru de service, acesta va fi evaluat și apoi reparat sau înlocuit conform necesităților, într-o perioadă maximă de 15 zile lucrătoare.

Dacă produsul tău nu poate fi reparat și nu este disponibil în stocul MyoMobile, îți vom returna contravaloarea acestuia.

După trimiterea formularului, un consultant MyoMobile te va contacta telefonic în cel mult 48 de ore, în timpul săptămânii de lucru, pentru a-ți detalia pașii următori.

"*" indicates required fields

Numele Dumneavoastră*

Descrie Problema

Adresa de livrare a produsului*